Vragen of bestellen? Bel ons op: 0528 - 76 90 56

Fietsplein Holland - Ruime keus fietsen, tegen scherpe prijzen!

×
 x 

Winkelmand is leeg
WinkelmandWinkelmand is leeg

Verzending

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker! Bij uw online-bestelling kunt u er voor kiezen om uw bestelling af te komen halen bij Fietsplein Holland in Hoogeveen. Na voltooiing van uw online-bestelling ontvangt u een bevestiging. Zodra uw bestelling gereed staat wordt u direct geïnformeerd.

Fietsplein Holland
Industrieweg 3
7903 AH Hoogeveen
0528-769056
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Openingstijden van de Showroom in Hoogeveen:
maandag gesloten
d 10:00 - 12:30 & 13:00 - 17:00
w 10:00 - 12:30 & 13:00 - 17:00
d 10:00 - 12:30 & 13:00 - 17:00
v 10:00 - 12:30 & 13:00 - 17:00
z 10:00 - 12:30 & 13:00 - 16:00

 

Wat zijn de verzendbijdrage?

Het laten verzenden van bakfietsen en grote pakketten zoals fietsen, fietsdozen en accessoires is een serieuze, secure en kostbare handeling. Wij maken daarom enkel gebruik van gerenommeerde vervoersbedrijven die inmiddels bewezen hebben netjes en secuur met de zending om te gaan.

Fietsplein Holland heeft goede vervoers-afspraken kunnen maken om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Het voordeel van de scherpe prijzen blijft zo behouden. Genoemde tarieven gelden binnen Nederland, maar gelden niet voor levering op de waddeneilanden. Voor levering op de Waddeneilanden informeer naar de verzendkosten. Let op: voor zendingen naar het buitenland gelden andere tarieven.

  1. Een fiets wordt tijdelijjk GRATIS thuisgebracht
  2. Een fiets inclusief montage wordt thuisgebracht voor een bijdrage van €24,95
  3. Een bakfiets wordt rijklaar thuisgebracht voor een bijdrage in de verzendkosten van €49,95
  4. Voor accessoires geldt een bijdrage in de verzendkosten van €6,95
Genoemde tarieven gelden binnen Nederland, maar gelden niet voor levering op de waddeneilanden. Voor levering op de Waddeneilanden informeer naar de verzendkosten.
Let op: voor zendingen naar het buitenland gelden andere tarieven. Informeer naar de kosten en mogelijkheden via de contactpagina.
 

Hoe wordt mijn (bak-)fiets verzonden?

Fiets: Uw nieuwe fiets wordt in een speciale fietsdoos geleverd en is doorgaans 85% rijklaar. Dit is gedaan om veilig transport van de fiets mogelijk te maken. Voor vrijwel iedereen is de fiets eenvoudig zelf rijklaar te maken. Let op, voor het plaatsen van de trappers geldt: Linker trapper heeft linksom schroefdraad, rechter trapper heeft rechtsom schroefdraad.

U kunt er bij uw bestelling ook voor kiezen om de fiets gemonteerd geleverd te krijgen. Bij sommige fietsen dient dan het stuur nog even rechtgezet te worden

Bakfiets: Een bakfiets wordt altijd rijklaar geleverd. Of deze nu wordt afgehaald bij Fietsplein Holland Hoogeveen of bij u thuis gebracht wordt. Heeft u gekozen voor bezorging, één dag voor de bakfiets geleverd wordt ontvangt u een Track&Trace van uw zending met daarin informatie over uw zending en een verwacht aflevermoment van de bakfiets.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Doorgaans zijn wij in staat uw bestelling in doos binnen één tot drie werkdagen af te leveren. Heeft u gekozen voor levering van (een) rijklare fiets(en), dan hebben we doorgaans zo'n 3 dagen langer nodig voor montage en transport. Voor bakfietsen geldt dat wij doorgaans in staat zijn binnen een termijn van twee tot zeven werkdagen te kunnen leveren. Een dag voor de bakfiets geleverd wordt ontvangt u een Track&Trace van uw zending met daarin informatie over uw zending en een verwacht aflevermoment van de bakfiets.

 

Verzenden naar een adres in het buitenland

Voor verzending van een fiets, speelgoed, accessoire(s) en/of een bakfiets naar het buitenland gelden andere tarieven. Neem contact op met de klantenservice via de contactpagina voor een prijsopgave.

 

Wat als uw bestelling niet arriveert

Normaal gesproken arriveert een pakket binnen 1 tot 3 werkdagen. Heeft u uw bestelling na 5 werkdagen nog niet ontvangen, dan raden wij u aan contact met ons op te nemen via de contactpagina of even te bellen naar de klantenservice op nummer 0528-769056

 

Wat als er niemand thuis is?

Als het pakketje bij u wordt aangeboden en er is niemand thuis, dan laat onze vervoerder een notitie bij u achter. In de meeste gevallen probeert de vervoerder de volgende werkdag opnieuw uw bestelling aan te bieden.

 

Wat als uw bestelling beschadigd arriveert?

Mocht een pakket bij ontvangst beschadigd blijken te zijn, meld dit dan onmiddellijk aan de vervoerder en maak hiervan melding op de afleverbon. Direct na de constatering en/of melding stuurt u een bericht met duidelijke foto's en uw ordernummer naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Voor vervanging, herstel of reparatie kunt u zich ook met betreffende bestelling melden bij Fietsplein Holland Hoogeveen. Graag vooraf uw komst even aankondigen s.vp.

 

Bewaren